درد عشق کشیده ام که مپرســــــــــــــــــــــــــــــــــ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


عشق تنهایی

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم


 

 

تو مرا می فهمی

من تورا می خواهم

و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی

 

تا ابد در دل من می مانی

از تو گفتن کار هر کس نیست ای زیبا غزل

 

از برای گفتنت باید که مولانا شوم

 



نظرات شما عزیزان:

Nahal02
ساعت0:39---8 فروردين 1392
زیبا بود

سر بزنید به ما


م ی ن ا
ساعت20:13---21 آذر 1391
سلام گلم وبتون زیباست

کیارش
ساعت19:06---9 تير 1391
سرزدیم

عرفان
ساعت17:25---8 تير 1391
وبت خیلی قشنگ بود . خوشم اومد . از وب من که خیلی بهتره .
پاسخ:نظر لطف شماست خیلی ممنونم بازم سر بزنید


نگین
ساعت12:14---7 تير 1391
سلام گلم

وبت حرف نداره

لینکت میکنم لینکم کن جیگرپاسخ:چشم رو چشمم عزیزم


sAma
ساعت9:01---2 تير 1391
ســــــــــــــــــــــلام
وبت قشنگه
فصل امتحاناته واسه منم دعا کن


سعید
ساعت1:53---31 خرداد 1391
وب خوبی دارین....به منم سر بزنید...البته من سراغ عشق نرفتم
پاسخ:اقا سعید ادرس وبلاگتون یادتون رفت بنویسید


nazanin
ساعت16:29---30 خرداد 1391
slm eshgham merc k bem sar zadi. linket kardam. web ghashangi dari

مریم
ساعت14:28---30 خرداد 1391
ممنون که بهم سر زدی لینکت کردم گلم. آهنگتم تووووپههههه

alijoooooooooon
ساعت21:11---29 خرداد 1391
وااااااای خیلی زیبا بود
امیدوارم شاد و سرحال باشی شقایق خانوم


parsa
ساعت16:49---28 خرداد 1391
راستی چرا فقط سارینا میاد نظر میده؟

تو همین پست ۷ نظر مال ساریناست.

واقعا چرا؟پاسخ:بچه ی خنگ سارینا دختر عمم دوسم داره نظر میده نمیدونست باید از تو اجازه بگیره


مهرداد
ساعت10:51---28 خرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ما هر روز به روزیم!!!!
آماده تبادل لینک با شما هستیم
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


مهرداد
ساعت10:51---28 خرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ما هر روز به روزیم!!!!
آماده تبادل لینک با شما هستیم
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


Sarina
ساعت11:23---3 خرداد 1391
Hich kas az posht saresh khabar nadare

Magar iinke khodeshoo too aiine bebine

Oonvagt tamam lahazate zendegishoo mibine



Booroo haleshoo bebar dokhtar amat ye pa kassye

Baraye khodesh az shaeri gerefte ta deklame nevissssiiiپاسخ:اووووووووووووووووه نگو میدزدنت حمید بدبخت میشه


Sarina
ساعت11:23---3 خرداد 1391
Hich kas az posht saresh khabar nadare


Magar iinke khodeshoo too aiine bebine


Oonvagt tamam lahazate zendegishoo mibine





Booroo haleshoo bebar dokhtar amat ye pa kassye


Baraye khodesh az shaeri gerefte ta deklame nevissssiiiپاسخ:دختر عمه میخوای با تار مار بکشمت؟
پاسخ:


Sarina
ساعت11:14---3 خرداد 1391
پاسخ:قربونت لــــــــــــــــــــــایک

Sarina
ساعت11:05---3 خرداد 1391
Lahze haye zendegi ro mi shomaram ta be akhar beresam



Har che midavam jelooo be enteha nemiresam پاسخ:قربونت برم دختر عمه ی گلم


Sarina
ساعت17:40---16 ارديبهشت 1391
Az shab porsidam baraye dostam che benevisam
Goooft:bi toooo fardaiii nadaram


Sarina
ساعت17:37---16 ارديبهشت 1391
Roozgaram gelemandi shodeh ast

Man begeryam too bekhandi shodeh ast

Az delam hich yad nakardi shayad

Eshg ham sahmieh bandi shode ast


میثم
ساعت17:43---15 ارديبهشت 1391
فدای درد عشق تو!!!!!

وبلاگت حرف نداره،مثل خودت.فقط یه تفاوتی دارین!وبلاگت همیشه تودسترسه ولی تو یه هفته به یه هفته پیام میدی!پاسخ:امتحانام شروع شده زیاد نمیتونم سربزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1398برچسب:,ساعت 21:3 توسط شقایق| |


Power By: LoxBlog.Com